Ultimate Texas Hold'em

Κανόνες του παιχνιδιού

Το Ultimate Texas Hold'em είναι μια παραλλαγή του δημοφιλούς παιχνιδιού πόκερ Texas Hold'em. Η διαφορά του Ultimate Texas Hold'em από το Texas Hold'em έγκειται στο ότι παίζεται εναντίον του καζίνο και όχι εναντίον άλλων παικτών.

Στόχος στο Ultimate Texas Hold'em είναι να νικήσετε το χέρι του ντίλερ επιτυγχάνοντας το καλύτερο δυνατό χέρι πέντε φύλλων, που θα αποτελείται από δύο φύλλα που σας μοιράστηκαν και κάποια από τα πέντε κοινά φύλλα.

Σε ένα τραπέζι Ultimate Texas Hold'em μπορεί να παίξει ταυτόχρονα απεριόριστος αριθμός παιχτών. Κάθε παίκτης μπορεί να λάβει μόνο μία θέση στο τραπέζι.

Το Ultimate Texas Hold'em παίζεται με μία τυπική τράπουλα 52 φύλλων (εξαιρούνται οι Τζόκερ). Η τράπουλα ανακατεύεται μετά από κάθε παρτίδα.

Στην αρχή της παρτίδας, πραγματοποιείτε ένα ποντάρισμα ANTE. Όταν πραγματοποιηθεί το ποντάρισμα ANTE, πραγματοποιείται αυτόματα από το σύστημα ένα αντίστοιχο ποντάρισμα BLIND. Ο ντίλερ μοιράζει δύο ανοιχτά φύλλα σε εσάς και δύο φύλλα κλειστά μπροστά του. Μετά από μια μικρή παύση, ο ντίλερ μοιράζει τρία κοινά φύλλα ανοιχτά στο κέντρο του τραπεζιού (ονομάζονται "Flop"). Μετά από μια παύση, ο ντίλερ μοιράζει τα τελευταία δύο κοινά φύλλα (ονομάζονται "Turn και "River").

Εσείς και ο ντίλερ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φύλλα στο χέρι σας και τα κοινά φύλλα για να δημιουργήσετε το καλύτερο χέρι πέντε φύλλων.

Κατά τη διάρκεια των παύσεων στο παιχνίδι, αποφασίζετε αν θα κάνετε ΡΕΛΑΝΣ ή ΝΤΟΥΚΟΥ.
Για να καθοριστεί ο νικητής, σχηματίζονται τα χέρια με τα περισσότερα κέρδη και συγκρίνονται μεταξύ εσάς και του ντίλερ με χρήση των πέντε από τα επτά διαθέσιμα φύλλα. 

Παράλληλα πονταρίσματα

ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ TRIPS

Το ποντάρισμα TRIPS είναι ένα προαιρετικό παράλληλο ποντάρισμα που μπορείτε να πραγματοποιήσετε πριν ξεκινήσει η παρτίδα. Κερδίζετε στο ποντάρισμα TRIPS σας όταν το τελικό σας χέρι πέντε φύλλων είναι τρία όμοια φύλλα ή μεγαλύτερο.

Το ποντάρισμα TRIPS πραγματοποιείται στη θέση πονταρίσματος TRIPS που αναβοσβήνει, αφού γίνει δεκτό το ANTE σας. Κερδίζετε στο ποντάρισμα TRIPS σας όταν το καλύτερο χέρι σας είναι τρία όμοια φύλλα ή μεγαλύτερο.

Όλα τα πονταρίσματα πρέπει να πραγματοποιούνται πριν παρέλθει ο χρόνος πονταρίσματος. Αφού παρέλθει ο χρόνος πονταρίσματος, ο ντίλερ θα ξεκινήσει το μοίρασμα. Στη διάρκεια της παρτίδας, θα υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές, οι οποίες όμως δεν θα επηρεάσουν το αποτέλεσμα του πονταρίσματος TRIPS.

Στο τέλος της παρτίδας, ο ντίλερ ανοίγει όλα τα φύλλα του και ανακοινώνει το αποτέλεσμα. Οι παίκτες που κερδίζουν ειδοποιούνται επίσης με ένα κινούμενο γραφικό.

Χέρια που κερδίζουν

Τα φύλλα κατατάσσονται με την εξής σειρά ξεκινώντας από το φύλλο με την υψηλότερη αξία: Άσος (μεγαλύτερο ή μικρότερο φύλλο), Ρήγας, Ντάμα, Βαλές, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 και 2.
Ένας Άσος μπορεί να είναι το φύλλο με την υψηλότερη αξία σε μια κέντα που αποτελείται από τα φύλλα A, K, Q, J, 10 ή το φύλλο με τη χαμηλότερη αξία σε μια κέντα από τα φύλλα 5, 4, 3, 2, A.

Πιθανά χέρια ξεκινώντας από το χέρι με την υψηλότερη αξία:

Το Φλος Ρουαγιάλ είναι το φλος που αποτελείται από Άσο, Ρήγα, Ντάμα, Βαλέ και το 10, τα οποία ανήκουν όλα στην ίδια φυλή.

Το Φλος είναι το χέρι που περιέχει πέντε συνεχόμενα φύλλα της ίδιας φυλής, όπως για παράδειγμα: Εννέα, Οχτώ, Επτά, Έξι και Πέντε, όλα κούπες.

Το Καρέ είναι το χέρι που περιέχει τέσσερα φύλλα της ίδιας αξίας και ένα οποιοδήποτε φύλλο. Για παράδειγμα, τέσσερις Άσοι στο χέρι σας θα αποτελούσαν ένα Καρέ. Τα καρέ από φύλλα υψηλής αξίας νικούν τα καρέ από φύλλα χαμηλότερης αξίας.

Το Φουλ είναι το χέρι που περιέχει τρία φύλλα της ίδιας αξίας και δύο άλλα φύλλα ίδιας αξίας μεταξύ τους, π.χ. τρεις Ρηγάδες και δύο Εξάρια. Μεταξύ των φουλ κερδίζει εκείνο του οποίου τα τρία ίδια φύλλα έχουν την υψηλότερη αξία.

Το Χρώμα είναι το χέρι το οποίο περιέχει πέντε φύλλα της ίδιας φυλής, τα οποία όμως δεν είναι συνεχόμενα, π.χ. πέντε φύλλα που είναι όλα σπαθιά. Δύο χρώματα συγκρίνονται μεταξύ τους σαν να ήταν χέρια με φύλλα υψηλότερης αξίας. Τα φύλλα με τη υψηλότερη αξία του κάθε χεριού συγκρίνονται μεταξύ τους, προκειμένου να καθοριστεί ο νικητής. Αν η αξία του υψηλότερου φύλλου είναι ίδια και στα δύο χέρια, τότε συγκρίνονται τα φύλλα με την αμέσως χαμηλότερη αξία και ούτω καθεξής, μέχρι να βρεθεί διαφορά.

Η Κέντα είναι το χέρι που περιέχει πέντε συνεχόμενα φύλλα που ανήκουν σε δύο τουλάχιστον διαφορετικές φυλές, π.χ. το Εννέα, το Οχτώ, το Επτά, το Έξι και το Πέντε από δύο ή περισσότερες φυλές. Δύο κέντες κατατάσσονται με σύγκριση μεταξύ των υψηλότερων φύλλων της καθεμιάς. Δύο κέντες που έχουν το ίδιο υψηλότερο φύλλο είναι ισοδύναμες, επειδή δεν χρησιμοποιούνται οι φυλές για τη διαφοροποίησή τους.

Τα Τρία όμοια είναι το χέρι που περιέχει τρία φύλλα της ίδιας αξίας, καθώς και δύο φύλλα που δεν έχουν την ίδια αξία με τα τρία πρώτα ή δεν έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους. Για παράδειγμα, ένας παίκτης που έχει τρεις Ρηγάδες στο χέρι του, έχει Τρία όμοια. Τα Τρία όμοια που αποτελούνται από φύλλα υψηλότερης αξίας νικούν τα Τρία όμοια από φύλλα χαμηλότερης αξίας. Αν τα δύο χέρια περιέχουν Τρία όμοια της ίδιας αξίας, τα φύλλα Kicker συγκρίνονται μεταξύ τους, για να αποτρέψουν την ισοπαλία.

Τα Δύο ζεύγη είναι το χέρι που περιέχει δύο φύλλα της ίδιας αξίας, δύο φύλλα άλλης αξίας (που έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους, αλλά όχι και με το πρώτο ζευγάρι), καθώς και ένα φύλλο διαφορετικής αξίας από τα δύο πρώτα ζευγάρια. Για παράδειγμα, ένα χέρι θα μπορούσε να έχει δύο Άσους και δύο Ρηγάδες. Για την κατάταξη δύο χεριών που περιέχουν δύο ζεύγη, συγκρίνονται τα ζευγάρια με την υψηλότερη αξία κάθε χεριού και το ζευγάρι με την υψηλότερη αξία μεταξύ των δύο χεριών κερδίζει. Αν η αξία μεταξύ των υψηλότερων ζευγαριών κάθε χεριού είναι ίδια, τότε συγκρίνονται τα ζευγάρια κάθε χεριού με τη χαμηλότερη αξία. Αν και τα δύο ζευγάρια των δύο χεριών έχουν την ίδια αξία, το φύλλο Kicker καθορίζει το νικητή.

Το Ένα ζεύγος είναι το χέρι που περιέχει δύο φύλλα της ίδιας αξίας (π.χ. δύο Ρηγάδες), καθώς και τρία φύλλα που δεν έχουν την ίδια αξία με τα δύο πρώτα ή δεν έχουν την ίδια αξία μεταξύ τους. Το "ένα ζεύγος" είναι το χέρι με τη χαμηλότερη αξία με το οποίο μπορεί να επιτευχθεί νίκη. Τα ζεύγη υψηλότερης αξίας νικούν τα ζεύγη χαμηλότερης αξίας. Αν τα δύο χέρια έχουν το ίδιο ζεύγος, συγκρίνονται τα φύλλα Kicker με φθίνουσα σειρά, για να καθοριστεί ο νικητής.

Το Υψηλότερο φύλλο είναι ένα χέρι πόκερ με πέντε οποιαδήποτε φύλλα, το οποίο δεν πληροί καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις. Ουσιαστικά, δεν σχηματίζεται χέρι και το μόνο που έχει σημασία στο χέρι του παίκτη είναι το φύλλο του με την υψηλότερη αξία.

Αποτελέσματα παιχνιδιού

Ο ντίλερ πρέπει να έχει ένα ζευγάρι από τεσσάρια ή καλύτερο για να προκριθεί.
The dealer's hand is compared to your hand:

  • Αν ο ντίλερ έχει καλύτερο χέρι, τα πονταρίσματα ANTE, PLAY και BLIND καθώς και όλα τα παράλληλα πονταρίσματα χάνονται.
  • Αν ο παίκτης έχει καλύτερο χέρι, τα πονταρίσματα ANTE και PLAY έχουν απόδοση 1:1 και το ποντάρισμα BLIND καθορίζεται σύμφωνα με τους κανόνες αποδόσεων του BLIND.
  • Αν εσείς και ο ντίλερ έρθετε ισοπαλία, σας επιστρέφονται τα πονταρίσματα ANTE, PLAY και BLIND ("Push").

Αν το χέρι του ντίλερ δεν προκρίνεται, το ποντάρισμα ANTE επιστρέφεται σε εσάς ("Push") και το χέρι σας συγκρίνεται με το χέρι του ντίλερ για να δείτε αν δικαιούστε να λάβετε τα κέρδη από τα πονταρίσματα PLAY και BLIND:

  • Αν το χέρι σας κατατάσσεται υψηλότερα από του ντίλερ, το ποντάρισμα ANTE σας επιστρέφεται ("Push") και λαμβάνετε τα κέρδη από τα πονταρίσματα PLAY και BLIND σύμφωνα με τους πίνακες αποδόσεων.
  • Αν το χέρι του ντίλερ κατατάσσεται υψηλότερα από το δικό σας, το ποντάρισμα ANTE σας επιστρέφεται ("Push"), αλλά δεν λαμβάνετε αποδόσεις PLAY και BLIND.
  • Αν το χέρι σας και το χέρι του ντίλερ έχουν την ίδια αξία, σας επιστρέφονται τα πονταρίσματα ANTE, PLAY και BLIND.
  • Q, J, 10, 9, 8 beats a flush of 10,

Το ποντάρισμα TRIPS καθορίζεται αφού αποκαλυφθεί το χέρι του ντίλερ. Η απόδοση του TRIPS βασίζεται στην αξία του καλύτερου χεριού και καθώς και στον πίνακα αποδόσεων TRIPS. Το πραγματικό αποτέλεσμα του παιχνιδιού (αν νικήσετε ή αν χάσετε από τον ντίλερ) δεν επηρεάζει την απόδοση του πονταρίσματος TRIPS. Μπορείτε να κερδίσετε το ποντάρισμα TRIPS είτε αποφασίσετε να κάνετε PLAY είτε ΠΑΣΟ.

Αποδόσεις

BLIND

Χέρι

Απόδοση

Φλος Ρουαγιάλ

500:1

Φλος

50:1

Καρέ

10:1

Φουλ

3:1

Χρώμα

1.5:1

Κέντα

1:1

Τρία όμοια ή χαμηλότερο

Push (Ισοπαλία)

TRIPS

Χέρι

Payout

Φλος Ρουαγιάλ

50:1

Φλος

40:1

Καρέ

30:1

Φουλ

8:1

Χρώμα

7:1

Κέντα

4:1

Τρία όμοια

3:1

Η απόδοση για το ποντάρισμα Ante είναι 1:1.
Η απόδοση για το ποντάρισμα Play είναι 1:1.

Σε περίπτωση δυσλειτουργίας, ακυρώνονται όλες οι πληρωμές και το παιχνίδι.

Επιστροφη στον παικτη

Το βέλτιστο θεωρητικό ποσοστό επιστροφής κερδών στον παίκτη είναι το 96,50%.

Πονταρισμα

Η ένδειξη ΟΡΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ δείχνει το ελάχιστο και το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό πονταρίσματος στο τραπέζι.

Αν προσπαθήσετε να ποντάρετε ένα ποσό που υπερβαίνει το όριο για αυτό το ποντάρισμα, θα δείτε μια ειδοποίηση στην οθόνη. Αν ποντάρετε ένα ποσό που είναι μικρότερο από το ελάχιστο όριο πονταρίσματος, το ποντάρισμά σας θα απορριφθεί όταν λήξει ο χρόνος πονταρίσματος. Αν κάνετε πολλά πονταρίσματα και μόνο μερικά από τα ποσά που ποντάρατε είναι μικρότερα από το ελάχιστο όριο, θα απορριφθούν μόνο τα πονταρίσματα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ελάχιστου ορίου.
Για να συμμετάσχετε σε ένα παιχνίδι, πρέπει να έχετε επαρκή χρήματα για να καλύψετε τα πονταρίσματά σας. Μπορείτε να δείτε το τρέχον ΥΠΟΛΟΙΠΟ σας στην οθόνη.

Η ένδειξη ΦΩΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ σάς ενημερώνει για την τρέχουσα κατάσταση στην παρτίδα του παιχνιδιού πληροφορώντας σας για το πότε μπορείτε να ποντάρετε (ΠΡΑΣΙΝΟ φως), πότε ο χρόνος πονταρίσματος κοντεύει να τελειώσει (ΚΙΤΡΙΝΟ φως) και πότε ο χρόνος πονταρίσματος έχει τελειώσει (ΚΟΚΚΙΝΟ φως).

Η ΟΘΟΝΗ ΜΑΡΚΩΝ σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε την αξία κάθε μάρκας που θέλετε να ποντάρετε. Μόνο οι μάρκες με ονομαστική αξία που μπορεί να καλυφθεί από το τρέχον υπόλοιπό σας θα είναι ενεργοποιημένες. Η οθόνη αυτή θα ανάψει και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όσο διαρκεί ο χρόνος πονταρίσματος (το φως είναι πράσινο ή κίτρινο). Όταν ο χρόνος πονταρίσματος λήξει (κόκκινο φως), η οθόνη μαρκών απενεργοποιείται και δεν μπορείτε να επιλέξετε επιπλέον μάρκες.

Μόλις έχετε επιλέξει μια μάρκα, ποντάρετε απλά κάνοντας κλικ/πατώντας την περιοχή πονταρίσματος στο τραπέζι του παιχνιδιού με την επισήμανση "Ante" ή με το παράλληλο στοίχημα που θέλετε (εφόσον υπάρχει). Κάθε φορά που κάνετε κλικ/πατάτε την περιοχή πονταρίσματος, το ποσό του πονταρίσματος θα αυξάνεται με την αξία της επιλεγμένης μάρκας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μην ελαχιστοποιείτε το παράθυρο του προγράμματος περιήγησης και μην ανοίγετε άλλη καρτέλα στο πρόγραμμα περιήγησης ενώ "τρέχει" ο χρόνος πονταρίσματος και υπάρχουν πονταρίσματα στο τραπέζι. Μια τέτοια ενέργεια σημαίνει ότι εγκαταλείπετε το παιχνίδι και, επομένως, τα πονταρίσματά σας για τη συγκεκριμένη παρτίδα παιχνιδιού θα απορριφθούν.

Το κουμπί ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ (2x) σάς δίνει τη δυνατότητα να διπλασιάσετε γρήγορα το ποντάρισμα σας. Αυτό το κουμπί ενεργοποιείται αφού κάνετε οποιοδήποτε ποντάρισμα.
Το κουμπί ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ (2x) σάς δίνει τη δυνατότητα να διπλασιάσετε το ποντάρισμα μέχρι το μέγιστο όριο.

Μπορείτε να διπλασιάσετε το ποντάρισμά σας μόνο μία φορά.

Το κουμπί ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ σάς επιτρέπει να επαναλάβετε όλα τα πονταρίσματα που κάνατε στην προηγούμενη παρτίδα.  

Το κουμπί ΑΚΥΡΩΣΗ ακυρώνει το τελευταίο ποντάρισμα που κάνατε. 

Μπορείτε να κάνετε κλικ/να πατήσετε το κουμπί ΑΚΥΡΩΣΗ, επανειλημμένα για να καταργήσετε πονταρίσματα ένα προς ένα με την αντίστροφη σειρά από αυτήν που τα πραγματοποιήσατε. Λάβετε υπόψη ότι μπορείτε να ακυρώσετε πονταρίσματα μόνο όσο διαρκεί ο χρόνος πονταρίσματος (ΠΡΑΣΙΝΟ ή ΚΙΤΡΙΝΟ φως).
Η ένδειξη ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ εμφανίζει το συνολικό ποσό όλων των πονταρισμάτων που πραγματοποιήσατε στην τρέχουσα παρτίδα.

Λαβετε μια αποφαση

Αφού μοιραστούν τα φύλλα σας, θα εμφανιστούν ο συνδυασμός φύλλων και το παράθυρο "ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ".

Πρέπει να αποφασίσετε αν θα κάνετε ΡΕΛΑΝΣ 4x ή ΡΕΛΑΝΣ 3x στο ANTE σας ή αν θα κάνετε ΝΤΟΥΚΟΥ (Ντούκου). Αν επιλέξετε να κάνετε ΡΕΛΑΝΣ 4x ή ΡΕΛΑΝΣ 3x, δεν θα υπάρξουν επιπλέον διαθέσιμες επιλογές σε αυτήν την παρτίδα του παιχνιδιού και η ανάλογη αξία σε μάρκες (ANTE 4x ή ANTE 3x) θα τοποθετηθεί στη θέση πονταρίσματος PLAY. Αν επιλέξετε να κάνετε ΝΤΟΥΚΟΥ, θα υπάρξουν επιπλέον διαθέσιμες επιλογές στη συγκεκριμένη παρτίδα του παιχνιδιού. Αν παρέλθει ο χρόνος για την απόφαση και δεν έχετε αποφασίσει, το χέρι σας θα μετατραπεί σε ντούκου αυτόματα. Η ένδειξη χρόνου πονταρίσματος θα εμφανίσει το μήνυμα: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ.

Παρουσιάζονται τρία κοινά φύλλα (ονομάζονται "'Flop"). Αν επιλέξατε ΝΤΟΥΚΟΥ στο προηγούμενο βήμα, έχετε την επιλογή να κάνετε ΡΕΛΑΝΣ 2x ή ΝΤΟΥΚΟΥ. Αν επιλέξετε ΡΕΛΑΝΣ 2x, δεν θα υπάρξουν επιπλέον διαθέσιμες επιλογές σε αυτήν την παρτίδα του παιχνιδιού και η ανάλογη αξία σε μάρκες (ANTE 2x) θα τοποθετηθεί στη θέση πονταρίσματος PLAY. Αν επιλέξετε ΝΤΟΥΚΟΥ, θα υπάρξουν επιπλέον διαθέσιμες επιλογές στη συγκεκριμένη παρτίδα του παιχνιδιού. Αν παρέλθει ο χρόνος για την απόφαση και δεν έχετε αποφασίσει, το χέρι σας θα μετατραπεί σε ντούκου αυτόματα. Η ένδειξη χρόνου πονταρίσματος θα εμφανίσει το μήνυμα: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ.

Παρουσιάζονται τα δύο τελευταία κοινά φύλλα (ονομάζονται "Turn" και "River"). Αν επιλέξατε ΝΤΟΥΚΟΥ στο προηγούμενο βήμα, έχετε την επιλογή να κάνετε ΡΕΛΑΝΣ 1x ή ΠΑΣΟ. Αν επιλέξετε ΡΕΛΑΝΣ 1x, η ανάλογη αξία σε μάρκες τοποθετείται στη θέση πονταρίσματος PLAY. Αν επιλέξετε ΠΑΣΟ, δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα ποντάρισμα PLAY και θα χάσετε τα πονταρίσματα ANTE και BLIND.

Αν παρέλθει ο χρόνος για την απόφαση και δεν έχετε αποφασίσει αν θα κάνετε ΡΕΛΑΝΣ 1x ή ΠΑΣΟ, θα γίνει αυτόματα πάσο στο χέρι σας και θα χάσετε όλα τα πονταρίσματά σας. Η ένδειξη χρόνου πονταρίσματος θα εμφανίσει το μήνυμα: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΑΣΟ.

Συνομιλια  

Χρησιμοποιήστε το κουμπί CHAT για να μεγεθύνετε ή εναλλακτικά, να κλείσετε το παράθυρο συνομιλίας.

Μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος και να μετακινήσετε το παράθυρο συνομιλία οπουδήποτε στην οθόνη σας.

Αριθμοσ παιχνιδιου

Κάθε παρτίδα παιχνιδιού προσδιορίζεται από έναν μοναδικό ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.  

Αυτός ο αριθμός υποδεικνύει την ώρα έναρξης της παρτίδας σε ώρα GMT και στη μορφή ώρα:λεπτά:δευτερόλεπτα. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον αριθμό παιχνιδιού για αναφορά (ή λάβετε ένα στιγμιότυπο οθόνης με τον αριθμό παιχνιδιού), αν θέλετε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών σχετικά με μια συγκεκριμένη παρτίδα.

Ηχοσ  

Το κουμπί ΗΧΟΣ θα απενεργοποιεί/ενεργοποιεί όλους τους ήχους του παιχνιδιού και τη φωνή που προέρχεται από το παιχνίδι. Λάβετε υπόψη ότι αν αλλάξετε τραπέζι, η σίγαση του ήχου θα ακυρωθεί αυτόματα.

Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις ήχου κάνοντας κλικ/πατώντας το κουμπί ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ και, κατόπιν, επιλέγοντας την καρτέλα "ΗΧΟΣ".

Ιστορικο παιχνιδιου

Το κουμπί ΙΣΤΟΡΙΚΟ θα ανοίξει ένα παράθυρο που θα εμφανίζει όλες τις παρτίδες ζωντανού παιχνιδιού που έχετε παίξει, καθώς και τα αποτελέσματα αυτών των παρτίδων.

Μπορείτε να δείτε τη δραστηριότητά σας στα προηγούμενα παιχνίδια μεταβαίνοντας στο:

  • ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ – Εμφανίζει το πλήρες ιστορικό του λογαριασμού σας ως λίστα ημερομηνιών, παιχνιδιών, ποσών πονταρίσματος και πληρωμών. Η παρτίδα του παιχνιδιού που ολοκληρώθηκε πιο πρόσφατα εμφανίζεται στην κορυφή της λίστας.
  • ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ – Εμφανίζει το ιστορικό που σχετίζεται με ένα συγκεκριμένο παιχνίδι μόλις πατήσετε/κάνετε κλικ σε αυτό το παιχνίδι στη στήλη ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

Ρυθμίσεις

Το κουμπί ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ανοίγει ένα μενού με ρυθμίσεις που μπορούν να αλλάξουν από το χρήστη.  
Οι ρυθμίσεις που επιλέξατε θα εφαρμοστούν αμέσως και θα αποθηκευτούν στο προφίλ σας. Οι αποθηκευμένες ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν αυτόματα από οποιαδήποτε συσκευή συνδεθείτε.
Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις, για να προσαρμόσετε τις γενικές ρυθμίσεις του παιχνιδιού.
 
Οι ρυθμίσεις οργανώνονται σε διάφορες βασικές καρτέλες στο παράθυρο ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ:  

ΓΕΝΙΚΑ

  • Μπορείτε να κρύψετε/να αποκρύψετε τα μηνύματα συνομιλίας των άλλων παικτών.
  • Μπορείτε να ενεργοποιήσετε πρόσθετα ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ.

ΒΙΝΤΕΟ

Η ποιότητα του βίντεο ρυθμίζεται αυτόματα, αλλά μπορείτε να αλλάξετε χειροκίνητα την ποιότητα βίντεο επιλέγοντας μια συγκεκριμένη ροή.

ΗΧΟΣ

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε σίγαση/να καταργήσετε τη σίγαση της ΦΩΝΗΣ ΤΟΥ ΝΤΙΛΕΡ και του ΗΧΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ και να ρυθμίσετε την αντίστοιχη έντασή τους.  

Καταθεση και αναληψη

Το κουμπί ΤΑΜΕΙΟ κάτω αριστερά στην οθόνη, θα εμφανίσει την οθόνη ταμείου/τράπεζας για καταθέσεις και αναλήψεις.

Διαχειριση σφαλματων

Αν παρουσιαστεί σφάλμα στο παιχνίδι, στο σύστημα πονταρισμάτων ή στη διαδικασία παιχνιδιού, η παρτίδα του παιχνιδιού θα διακοπεί προσωρινά, μέχρι ο ντίλερ να ειδοποιήσει τον υπεύθυνο βάρδιας. Εσείς και οι άλλοι παίκτες θα ειδοποιηθείτε μέσω της Συνομιλίας ή μέσω ενός αναδυόμενου μηνύματος στην οθόνη που θα αναφέρει ότι το πρόβλημα διερευνάται. Η παρτίδα του παιχνιδιού θα συνεχιστεί κανονικά, αν ο υπεύθυνος καταφέρει να διορθώσει αμέσως το σφάλμα. Αν δεν είναι δυνατή η άμεση επιδιόρθωση του σφάλματος, η παρτίδα θα ακυρωθεί και θα επιστραφούν τα αρχικά πονταρίσματα σε όλους τους παίκτες που συμμετείχαν σε αυτήν την παρτίδα παιχνιδιού.

Περισσότερα παιχνίδια  

Μπορείτε να επιλέξετε το κουμπί ΛΟΜΠΙ (εφόσον υπάρχει) οποιαδήποτε στιγμή από οποιοδήποτε παιχνίδι.   

Σας επιτρέπει να αλλάξετε εύκολα τραπέζι παιχνιδιού ή να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο ζωντανό παιχνίδι. Δεν θα αποχωρήσετε από το τρέχον τραπέζι μέχρι τη στιγμή που θα επιλέξετε πραγματικά να συμμετάσχετε σε ένα νέο τραπέζι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ΛΟΜΠΙ, για να περιηγηθείτε σε άλλα παιχνίδια όταν παίζετε στο τρέχον τραπέζι.

Συμμετοχή σε πολλά παιχνίδια (εφόσον διατίθεται)  

Αν σας αρέσει η δράση χωρίς όρια, μπορείτε να συμμετάσχετε ταυτόχρονα σε έως και 4 διαφορετικά τραπέζια παιχνιδιού και να τα προβάλετε όλα στο ίδιο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης!
Αφού συμμετάσχετε σε ένα τραπέζι παιχνιδιού τουλάχιστον, κάντε κλικ στο ΛΟΜΠΙ. Από το λόμπι ή το παιχνίδι, κάντε κλικ στο κουμπί +ΤΡΑΠΕΖΙ που σχετίζεται με το τραπέζι στο οποίο θέλετε να συμμετάσχετε. (Ορισμένα τραπέζια ενδέχεται να μην διαθέτουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε πολλά παιχνίδια και, επομένως, το κουμπί +ΤΡΑΠΕΖΙ δεν θα εμφανίζεται σε αυτά.)       



Κατά τη συμμετοχή σας σε πολλά τραπέζια θα μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος του παραθύρου του προγράμματος περιήγησης στο σύνολό του, αλλά δεν θα μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος του παραθύρου κάθε τραπεζιού ξεχωριστά.     
Μπορείτε να αποχωρήσετε από οποιοδήποτε τραπέζι χωρίς να επηρεαστεί η παρουσία σας στα υπόλοιπα τραπέζια στα οποία συμμετέχετε. Για να αποχωρήσετε από ένα τραπέζι, κάντε κλικ στο κουμπί X.       
Σημείωση:             
Το κουμπί X για αποχώρηση από ένα τραπέζι δεν θα είναι διαθέσιμο, όταν το τραπέζι εμφανίζεται στη λειτουργία πλήρους οθόνης.

  • Θα αποχωρήσετε από ένα τραπέζι αυτόματα, αν συμμετάσχετε στο ίδιο τραπέζι από άλλη συσκευή/άλλο πρόγραμμα περιήγησης.
  • Αν κάνετε κλικ απευθείας στο εικονίδιο ενός τραπεζιού αντί για το κουμπί +ΤΡΑΠΕΖΙ, απλά θα αλλάξετε τραπέζι αντί να συμμετάσχετε στο επιλεγμένο τραπέζι παράλληλα με το τραπέζι στο οποίο συμμετείχατε προηγουμένως.

Σας συνιστούμε να συμμετάσχετε μόνο σε τόσα τραπέζια όσα μπορεί να χωρέσει η οθόνη σας, χωρίς να χάσετε τη δυνατότητα να ποντάρετε προσεκτικά και με ακρίβεια.        

Πλήκτρα συντόμευσης

Τα πλήκτρα συντόμευσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη γρήγορη εκτέλεση χρήσιμων λειτουργιών του παιχνιδιού.

ΠΛΗΚΤΡΟ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Αριθμητικά πλήκτρα 1-6

Επιλέξτε την επιθυμητή μάρκα από την οθόνη μαρκών. Το "1" αντιστοιχεί στην μάρκα που βρίσκεται πιο αριστερά με τη χαμηλότερη τιμή, ενώ το "6" αντιστοιχεί στη μάρκα που βρίσκεται πιο δεξιά με την υψηλότερη τιμή.

ΠΛΗΚΤΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Επαναλάβετε το πιο πρόσφατο ποντάρισμά σας. Κάντε κλικ στο ΠΛΗΚΤΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ για ακόμα μία φορά, για να διπλασιάσετε το ποντάρισμά σας.

CTRL+Z (CMD+Z)

Ακυρώστε το τελευταίο ποντάρισμά σας.

DELETE

Ακυρώστε το τελευταίο ποντάρισμά σας. Πατήστε παρατεταμένα το πλήκτρο DELETE για 3 δευτερόλεπτα, για να ακυρώσετε όλα τα πονταρίσματά σας.

ESC

Εφόσον υπάρχει, το πλήκτρο ESC μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις εξής λειτουργίες:

  • Εξέλθετε από τη λειτουργία πλήρους οθόνης,
  • Κλείστε ένα ανοιχτό αναδυόμενο παράθυρο (Ιστορικό, Βοήθεια, Ρυθμίσεις κλπ.),
  • Ανοίξτε το ΛΟΜΠΙ.

Τελευταία ημερομηνία τροποποίησης: 28/11/2018