Γιατί χρειάζεται να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου;

Λόγω της ελληνικής νομοθεσίας, θα χρειαστεί να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητα των πελατών μας. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται Πιστοποίηση και επαλήθευση της ταυτότητας του Παίκτη (KYC). Θα χρειαστεί να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Θα χρειαστεί να καταχωρήσετε τον λογαριασμό σας γράφοντας το όνομά σας, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση κατοικίας και ιθαγένεια. Αριθμός ταυτότητας και χώρα της μόνιμης κατοικίας σας.
  2. Θα χρειαστεί να επαληθεύσετε τα προσωπικά σας στοιχεία μέσα σε διάστημα 30 ημερών από την εγγραφή σας, υποβάλλοντας την ελληνική ταυτότητα ή το διαβατήριο σας.
  3. Σε διαφορετική περίπτωση, η διαδικασία επαλήθευσης θα ολοκληρωθεί και ο λογαριασμός θα κλείσει. Εάν ο λογαριασμός κλείσει, θα σας επιστρέψουμε όλο το αδιάθετο ποσό της κατάθεσης σας. Απλά βεβαιωθείτε, ότι η μέθοδος κατάθεσής σας έχει πραγματοποιηθεί από δικά σας μέσα .

Για να ολοκληρωθεί η επαλήθευση, το μόνο που θα χρειαστούμε από εσάς είναι οι παρακάτω πληροφορίες:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Διεύθυνση κατοικίας
  • Εθνικότητα
  • Αριθμός Ταυτότητας
  • Χώρα μόνιμης κατοικίας

Δεν θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας, εκτός εάν μας υποβάλλετε ένα από τα παρακάτω: λογαριασμό ΔΕΚΟ ή λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας, τραπεζικό λογαριασμό, φορολογική ενημερότητα με ημερομηνία εντός 3 μηνών (σε μορφή PDF) ή πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας μέσω το gov.gr (σε μορφή PDF).

Είναι τόσο απλό! Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, θα μπορείτε να κάνετε αναλήψεις και ο λογαριασμός σας  θα έχει ενεργοποιηθεί πλήρως. Ενδεχομένως να σας ζητήσουμε επιπλέον έγγραφα στο μέλλον, σε περίπτωση που χρειαστεί να πραγματοποιηθεί έλεγχος ρουτίνας σε λογαριασμούς.

Παρακαλώ σημειώστε ότι θα απαιτηθεί να συμπληρώσετε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία με λατινικούς χαρακτήρες.