Μπέιζμπολ

Εκτός των παρακάτω ειδικών κανόνων στοιχήματος, ισχύουν και οι γενικοί όροι συμμετοχής σε στοιχήματα. Ωστόσο, οι ειδικοί κανόνες θα υπερισχύουν των γενικών όρων συμμετοχής.

1.) Επιπλέον περίοδοι: Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, ο διακανονισμός των στοιχημάτων θα γίνεται με το επίσημο αποτέλεσμα, συμπεριλαμβανομένων τυχόν έξτρα περιόδων.

2.) Διάρκεια Αγώνα: Σε περίπτωση οριστικής διακοπής του αγώνα, τα αποτελέσματα θα θεωρούνται επίσημα εάν έχουν σημειωθεί τουλάχιστον πέντε (5) περίοδοι (4½ περίοδοι, εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα). Ο νικητής αποφασίζεται από τη βαθμολογία μετά την τελευταία ολοκληρωμένη περίοδο (εκτός από την περίπτωση οριστικής διακοπής του αγώνα στο δεύτερο ημίχρονο της περιόδου και ενώ προηγείται η γηπεδούχος ομάδα, που σε αυτήν την περίπτωση η γηπεδούχος ομάδα θεωρείται νικητήρια).

Εάν δεν αναφέρεται κάτι διαφορετικό, τότε αυτός ο κανόνας ισχύει για όλα τα στοιχήματα. 

Εξαιρέσεις:

  • ‘Live στοίχημα:’  Ο αγώνας πρέπει να έχει την πλήρη προγραμματισμένη διάρκεια για να λάβει δράση σε όλες τις αγορές - 9 περίοδοι (8½ εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα) για παιχνίδια με 9 περιόδους, ή 7 περίοδοι (6½ εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα) για παιχνίδια με 7 περιόδους. Εάν ο αγώνας διακοπεί πριν από την καθορισμένη διάρκεια, τότε όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται, εκτός από αυτά που έχουν διακανονιστεί άνευ όρων.
  • Ολοκλήρωση αγώνα μπέιζμπολ: για να ισχύουν τα στοιχήματα, πρέπει να παιχτούν δύο ημίχρονα.
  • Συνολικά: Τα στοιχήματα θα διακανονιστούν με την επίσημη βαθμολογία μετά από 9 περιόδους (8½ περιόδους εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα). Σε περίπτωση που χρειάζονται επιπλέον περίοδοι για να ολοκληρωθεί ο αγώνας, τα στοιχήματα θα διακανονίζονται με βάση το τελικό επίσημο αποτέλεσμα. Εάν ο αγώνας διακοπεί νωρίτερα από την καθορισμένη διάρκεια, όλα τα στοιχήματα θα ακυρωθούν, εκτός από την περίπτωση που επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό συνολικό αποτέλεσμα στο οποίο μπορεί να στοιχηματίσει κάποιος, τότε σε αυτήν την περίπτωση ισχύουν όλα τα στοιχήματα.

3.) Ημερομηνίες: Όλοι οι αγώνες θα πρέπει να διεξαχθούν την προγραμματισμένη ημερολογιακή ημέρα (στην τοποθεσία) και στην προγραμματισμένη τοποθεσία. Διαφορετικά όλα τα στοιχήματα για τον αγώνα θα είναι άκυρα. 

4.) Run Line: Τα στοιχήματα θα διακανονιστούν με το επίσημο αποτέλεσμα μετά από 9 περιόδους (8½ περιόδους εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα) συμπεριλαμβανομένων τυχόν απαραίτητων επιπλέον περιόδων.

Πρόωρη λήξη: Εάν ένας αγώνας λήξει λόγω μεγάλης διαφοράς, όλα τα στοιχήματα run line θα εξακολουθούν να ισχύουν (ισχύει μόνο σε διοργανώσεις World Baseball Classics, παγκοσμίου κυπέλλου και ολυμπιακές).

5.) “Grand Salami”/MLB: Αυτό το στοίχημα αναφέρεται στον συνολικό αριθμό πόντων που σημειώθηκαν σε όλους τους αγώνες που διεξήχθησαν σε μια δεδομένη ημέρα. Μετρούν μόνο οι αγώνες που διεξήχθησαν εκείνη την ημέρα (σύμφωνα με το πρόγραμμα του MLB). Αν κάποιοι αγώνες αναβληθούν ή κάποιοι αγώνες προστεθούν στο πρόγραμμα μετά την ανακοίνωση των αρχικών αποδόσεων, τότε όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα. Σε περίπτωση που κάποιοι αγώνες εγκαταλειφθούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, τότε όλα τα στοιχήματα είναι άκυρα.

6.) Πρωταθλητές Κατηγορίας: Εάν, για οποιοδήποτε λόγο, η σεζόν περιορίζεται, τότε τα στοιχήματα θα διακανονίζονται με βάση τον Πρωταθλητή Κατηγορίας που θα ανακοινώνεται από την αντίστοιχη αρμόδια αρχή.

7.) Σε ποια περίπτωση (ο παίκτης X) θα βρεθεί στο τέλος της πρώτης του με ρόπαλο: Τα στοιχήματα θα διακανονίζονται στην ενέργεια που ακολουθεί ο επιλεγμένος ροπαλοφόρος που αφήνει την αρχική πλάκα. Είτε θα είναι "εκτός", "στη βάση" ή θα πετύχει "χόουμ ραν". Τυχόν άλλες ενέργειες που προκαλούνται από την εμφάνιση άλλου ροπαλοφόρου στην αρχική πλάκα δεν προσμετράται για σκοπούς του στοιχήματος.

8.) Εάν ένα στοίχημα νίκης, ένα συνολικό ή ένα χάντικαπ στοίχημα ολοκληρωθεί με ισοπαλία και δεν έχουν προσφερθεί αποδόσεις για αυτήν την επιλογή, όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται.

9.) Ειδικά πονταρίσματα παίκτη: Οι παίκτες που περιλαμβάνονται στο στοίχημα ενός άλλου παίκτη θα πρέπει να ξεκινήσουν για να ισχύει το στοίχημα.  Συγκεκριμένα, τα στοιχήματα για τη θέση απόδοσης ενός παίκτη θα ισχύουν μόλις ο παίκτης εμφανιστεί σε μια πλάκα. Επιπλέον, τα στοιχήματα για την απόδοση ενός πίτσερ θα ισχύουν μόλις αυτός ο πίτσερ ρίξει μια μπαλιά για την ομάδα του. Για τυχόν στοιχήματα για παίκτη εναντίον παίκτη, και οι δύο παίκτες πρέπει να ξεκινήσουν το παιχνίδι και να έχουν επίσημη εμφάνιση, όπως αναφέρεται παραπάνω, για να ισχύει το στοίχημα.  Επιπλέον, αυτά τα στοιχήματα παίκτη εναντίον παίκτη θα θεωρούνται επίσημα μόλις ένας τουλάχιστον από τους παίκτες αποχωρήσει από το παιχνίδι, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα ή/και την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Εκτός απ' όσα ορίζονται παραπάνω, όλα τα παιχνίδια πρέπει να παίζονται και να θεωρούνται επίσημο παιχνίδι από την MLB για να ισχύουν τα στοιχήματα.

Τα παιχνίδια MLB υπόκεινται σε αναβολές καιρού, όπου ένα παιχνίδι μπορεί να ξεκινήσει και στη συνέχεια να διακοπεί λόγω κακοκαιρίας και στη συνέχεια να μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία. Θα ακυρώνουμε όλα τα στοιχήματα προς παίκτες όταν ένα παιχνίδι αναβάλλεται με αυτόν τον τρόπο. Ωστόσο, δεν θα ακυρώσουμε τα στοιχήματα προς παίκτες που έχουν καθοριστεί άνευ όρων κατά τη στιγμή της αναβολής.

Για στοιχήματα εντός παιχνιδιού σε MLB, θα ακυρώσουμε τα στοιχήματα εάν τοποθετηθεί ένα στοίχημα σε μια αγορά για έναν παίκτη που στη συνέχεια αποσυρθεί από το παιχνίδι προτού μπορέσει να συγκεντρώσει περισσότερα στατιστικά. Για ένα στοίχημα που τοποθετεί έναν παίκτη σε αγορές με ροπαλοφόρα, αυτό θα ήταν το σημείο όπου ο παίκτης δεν κάνει μια επόμενη εμφάνιση στην πλάκα μετά την τοποθέτηση του στοιχήματος. Για ένα στοίχημα που τοποθετεί έναν πίτσερ σε αγορές pitching (ή σε αγορά ροπαλοφόρου για έναν πίτσερ στην περίπτωση των πίτσερ στο National League), αυτό θα ήταν το σημείο όπου ο πίτσερ δεν κάνει άλλη ρίψη μετά την τοποθέτηση του στοιχήματος. 

10.) Παίκτης εναντίον παίκτη - μακροπρόθεσμα(π.χ.: Ποιος παίκτης θα πετύχει τους περισσότερους πόντους στην κανονική σεζόν; Παίκτης Α/Παίκτης Β) Εάν ένας παίκτης δεν είναι στην ενεργή σύνθεση της πρώτης ημέρας της κανονικής σεζόν, όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται. Εάν κάποιος από τους δύο παίκτες αλλάξει ομάδα, θα προσμετρούνται τα συνολικά στατιστικά.

11.) Πόσες νίκες κανονικής σεζόν θα καταγράψει η ομάδα Χ;: Η ομάδα πρέπει να παίξει 160 παιχνίδια κανονικής σεζόν για να ισχύουν τα στοιχήματα.

12.) Στοίχημα σε σειρά: Μια σειρά, για αυτό το στοίχημα, είναι ένας αριθμός αγώνων (συνήθως 3 ή 4) που παίζονται στη σειρά από τις ίδιες ομάδες στον ίδιο χώρο διεξαγωγής. Το στοίχημα σε σειρά αναφέρεται στην ομάδα που κερδίζει περισσότερους αγώνες από τη σειρά. Σε περίπτωση ισοπαλίας (και οι δύο ομάδες κερδίζουν τον ίδιο αριθμό αγώνων) όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται.

  • Υπολογίζονται μόνο οι αγώνες που ολοκληρώνονται εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου για τη σειρά.
  • Εάν μια ομάδα παίξει με κάποιον άλλον αντίπαλο μεταξύ των προγραμματισμένων αγώνων της σειράς, αυτός ο αγώνας δεν επηρεάζει το στοίχημα στη σειρά.
  • Για να ισχύουν όλα τα στοιχήματα, τουλάχιστον ένας αγώνας της σειράς πρέπει να διεξαχθεί.
  • Εάν διακοπεί κάποιος αγώνας της σειράς, ο αγώνας θεωρείται έγκυρος για τη σειρά εάν ανακηρυχθεί επίσημα νικητής.
  • Ένας αγώνας που αναβάλλεται από προηγούμενη σειρά δεν θεωρείται μέρος της τρέχουσας σειράς.
  • Εάν ένας αγώνας καθυστερήσει ή αναβληθεί για οποιονδήποτε λόγο αλλά συνεχιστεί και ολοκληρωθεί μέσα στην ίδια μέρα, ο αγώνας προσμετράται για τη σειρά.

13.) Χτυπήματα:Για να πετύχει ένα χτύπημα, ο ροπαλοφόρος πρέπει πρώτα να φτάσει στην πρώτη βάση προτού κάποιος αμυντικός μπορέσει είτε να τον ακουμπήσει με τη μπάλα, να τη ρίξει σε άλλον παίκτη που προστατεύει τη βάση προτού τη φτάσει ο ροπαλοφόρος ή να ακουμπήσει την πρώτη βάση ενώ κρατά τη μπάλα. Το χτύπημα αποδίδεται τη στιγμή που ο ροπαλοφόρος φτάσει με ασφάλεια στην πρώτη βάση. Εάν τον βγάλουν άουτ ενώ προσπαθεί να φτάσει το χτύπημα στη δεύτερη ή την τρίτη ή ένα χόουμ ραν στον ίδιο αγώνα, θα λάβει και πάλι πόντο για ένα χτύπημα (σύμφωνα με την τελευταία βάση που έφτασε με ασφάλεια στον αγώνα).

Εάν ο ροπαλοφόρος φτάσει στην πρώτη βάση λόγω επιθετικής εμπλοκής από προηγούμενο δρομέα (συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που ο προηγούμενος δρομέας χτυπηθεί από την μπαλιά), του αποδίδεται ένα χτύπημα.